aankomst - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Nadia & Gabriel - WaarBenJij.nu aankomst - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Nadia & Gabriel - WaarBenJij.nu

aankomst

Door: Gabriel en Nadia

Blijf op de hoogte en volg Nadia

11 September 2011 | Vietnam, Hanoi

Hallo allemaal,

Hier ons eerste berichtje!

Het is zover, we zijn geland op Vietnam airport, met een 3 kwartier vertraging.
Evengoed zijn we blij dat onze Aeroflot niet uit de lucht is gevallen.

Net even een paar miljoen gepint. Klinkt ruig....is het niet. Het blijkt maar 100 euro te zijn!!!

Na het landen zijn wij door onze chauffeur naar het Queenhotel gebracht in Hanoi, midden in het centrum. Onze kamer ziet er goed en netjes uit en we hebben Airco, wat echt nodig is!

Na onze hotelkamer gezien te hebben
ook nog even gelunched. Voor 6 euro lekker gegeten/gedronken. Met stokjes eten is wel even wennen!

Net een wandeling door de stad gemaakt. Hanoi is erg druk en je kijkt je ogen uit! De rest van de dag willen we gebruiken om wat uit te rusten aangezien we nog niet geslapen hebben.

Morgen gaan we een aantal bezienswaardigheden bekijken en dinsdag vertrekken we naar Halong Bay.

Helaas geen foto's onze foto's zijn te groot Qua bestandsvorm.
wel foto's op facebook, hyves en twitter

Dikke knuffel,
Gabriel en Nadia

• 11 September 2011 - 15:25

Moeder & Co:

We zitten hier met bijna allemaal samen en vinden het leuk om jullie berichtje te kunnen lezen. Geniet van jullie vakantie en tot het volgende berichtje.
    ps. let op met het eten van de straat. Niet van de grond eten en zo. Jullie snappen wel wat ons mam bedoeld. Zijn er ook fietsen vraagt ons mam? En dan wil ze ook nog weten of de mensen klein zijn? Kun je er dan 1 meenemen in je koffer of zo. We hebben nog een plaatsje om een standbeeld neer te zetten.

• 11 September 2011 - 17:39

Jamilla:

Heey Nad en Gaab
    Ben blij dat jullie veilig zijn aangekomen.. Want gabriel had me wel bang gemaakt. Je zal inderdaad je ogen wel uitkijken!.. Ben benieuwd naar jullie volgende reisverslag. xx Dikke kus & Veel liefs

• 11 September 2011 - 18:56

Janine:

Wat fijn te horen dat de reis goed is gegaan! Heel veel plezier!! Xx

• 11 September 2011 - 19:41

Tante Els :

Hoi gabrie en nadje.
    fijn te lezen dat jullie er zijn.
    geniet ervan ,en we horen het wel weer he.
    gr tante els en ome rinus.xxxxxxx.
    geniet ervan.

• 12 September 2011 - 10:01

Betsy:

He Nadia en Gabriel wat een heerlijk vakantieverhaaltje om te beginnen....
    Slaap lekker en ik verheug me al op jullie volgende belevenissen hier zover vandaan.

• 12 September 2011 - 17:05

Christel En Miel:

Hey hoorde dat jullie lekker vakantie zijn!!! heel veel plezier samen... Klinkt al goed.. Kus Ons

• 13 September 2011 - 18:18

Celino:

hee nad ik miss je heel erg wel leuk hoor daarzo denk ik heel spannnend,xx

• 13 September 2011 - 23:58

Mama:

Hey 2 schatten.Fijn dat het goed verloopt!maar ik blijf toch wel beetje zenuwachtig.Please,Gabri,je mag der nu wel aan een kettinkje leggen van mij hoor!!Hou van jullie,xxx,Mamsie

• 16 September 2011 - 15:12

Celino:

hey waar blijven de foto's ik zie niks op hyves en facebook

• 17 September 2011 - 13:11

Nadia:

Voor Celino:

Heey Celientje,

Ik mis jullie ook hoor!
    Als ik terug ben gaan we snel weer eens wat doen samen.

Gabriel heeft enkele foto's op Twitter gezet, moet je maar eens kijken. Helaas lukt op Hyves en Facebook niet. Hebben het al een paar keer geprobeerd maar het internet is daar hier te traag voor.

Knuffel van je grote zus. Kus voor papa.

Liefs Nadia