dag trip - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Nadia & Gabriel - WaarBenJij.nu dag trip - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Nadia & Gabriel - WaarBenJij.nu

dag trip

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nadia

17 Maart 2008 | Sri Lanka, Colombo

hallo allemaal,
allereerst even de mededeling dat we naar daantjes school waren geweest. echt leuk en hele aardige mensen. we hebben de spullen afgeven ze waren er erg blij mee.

het is alweer maandag.
nog een paar dagen en dan eindelijk weer nederlandse kost en mijn wel gelievde frikandelletje, ik heb wel weer genoeg rijst gezien voor dit jaar!!
maar dat mag de pret niet drukken.

gister zijn we naar Sigiriya geweest.
1200 trede op en 1200 trede neer gelopen, "appeltje eitje" zoals nadia zei(nu heeft ze spierpijn haha). onder weg naar beneden was er een slangen bezweerder, leuk om te zien. nadia heeft een python aan geraakt(zie foto). ik durfde niet (hihi). verder toch de kans gekregen om samen op een olifant te rijden. wat een aparte ervaring is dat(zie foto). we hebben een speciaal kadootje laten maken voor celino echt gaaf, ik heb er zelf ook een laten maken. verder schijnt hier nog steeds de zon en hopen we op geen regen want we hebben voor de eerste dag geen regen (we hebben elke avond regen gehad tot nu toe) zodat we nog even lekker kunnen zwemmen en bruin kunnen worden

  • 17 Maart 2008 - 08:16

    Josee:

    leuk bericht, verder hoop ik dat jullie veilig thuis komen, ik geloof donderdagavond, de groetjes aan iedereen bij surin thuis en tot over een paar dagen, josee, misschien kan gerard op deze site verdergaan, is dit mogelijk, zodat we ook wat over hen horen, daag.

  • 17 Maart 2008 - 10:20

    Daniëlle:

    HeeY!
    Wat gaaaaf om jullie avonturen te lezen zeg!! Ik krijg echt alweer heimwee hoor haha. Nog maar een paar daagjes dan zit het er alweer op..jammer he! Heel leuk dat jullie naar het schooltje zijn geweest. Hopelijk ging het goed met iedereen. Nou, ik kom snel jullie foto's bekijken als jullie terug zijn! Nog veel plezier de laatste paar daagjes!!

  • 17 Maart 2008 - 10:49

    Stephanie:

    Wow die weken gaan snel voorbij dan..

    hhaha dat slangetje is wel ietsje groter dan wat ik hier thuis heb;):P haha
    en die olifant! wauwww!!! wat ben ik jaloers!!

    geniet nog maar lekker van de laaste daagjes daar..:D

    tot heel snell..!!

    xx Steph,,

  • 17 Maart 2008 - 12:35

    Christine(mama):

    Hey,das stoer!Zo blij weer wat te zien..
    Maar nadia,tis voor t eerst van je leven dat ik je zo lang niet heb gezien,best pittig,haha..En uiteraard.vrijdag gehaktballen met aardappels en bloemkool(speciaal voor gabriel!)Nog veel plezier deze week oke?lekker zwemmen en bruin worden.Hoewel ik vindt dat jullie al een redelijk kleurtje van jezelf hebben,haha..Dus wanneer we deze zomer gaan zwemmen,loop ik weer ver achter jullie,hihi..
    Tot gauw...xjes mama

  • 17 Maart 2008 - 12:50

    Gerard En Lily:

    dan ook eens iets van ons,ja,ja,het is hier heerlijk,en die twee genieten met volle teugen.Net twee tortelduifjes.Wij blijven nog iets langer tot het in ned.weer mooi weer wordt.Gabr.vader heeft med. tegen suiker het gaat al beter met hem.Groetjes:Gerard en Lily.

  • 17 Maart 2008 - 16:15

    Pp:

    heej das wel weer superjaa.jammer dat t zo kort is he.maar geniet er nog ff van en daarna kunnen we van de foto,s genieten groeten pp

  • 18 Maart 2008 - 10:45

    Jamilla:

    Heee nadia en gabriel

    zo te horen hebben jullie het erg leuk daar, echt gaaf hooor die grote olifant:O
    verder missen we jullie heel erg thuis,
    maar we zien jullie snel weer, vrijdag toch?

    Nog veel plezier daar
    x ik houd van jullie (ll)


  • 18 Maart 2008 - 10:53

    Madjesta ::

    Heey Nadia En Gabriel: Alles goed
    Maar Weetje die foto Met Die SLANG en Olifand Woo ik durf echt geen slang aan te raaken maar vrijdag ben ik er niet wand ik gaa vrijdag slaapen bij tante marijke en oom gertie en lisa/meliaa (L)
    Maarja ik ga weer Dusszz > Doeii Doeii XX LoveJully Allebij (L) xx MADJESTA.

  • 18 Maart 2008 - 11:37

    Celino!!!:

    eej nadia en gabriel leuke fotos en voral met die olifant een gaaf dat juli een speciaal kadotje voor mij heben laten maken verdes nog veel plezier groetjes celino

  • 18 Maart 2008 - 13:11

    Christine:

    even voor gerard en lily,
    Harstikke leuk ook wat van jullie te horen.Wil jullie bedanken voor alles wat jullie voor mijn dochter doen!wens jullie samen nog een hele fijne tijd toe in sri lanka..Geniet ervan!
    Groetjes,Christine

  • 18 Maart 2008 - 18:48

    Sandra:

    jij durft nadia was die slang giftig
    en er is iets leuks voor levi ik
    verklap het toch maar niet en waar
    slaappen jullie is de leeuw nog
    niet geweest haha!!
    groetjes en kusjes van sandra

  • 19 Maart 2008 - 04:50

    Gerard En Lily.:

    Ja, Ja, Voor Nadia en Gabriel is de vacantie bijna voorbij. Wij hebben samen de eerste week een 5 daagse reis gehad naar het zuiden met Surien als chauffeur,en over nuaraelia teruggekomen.We hebben samen heel veel gezien en meegemaakt.Je moet de fotos maar eens bekijken als ze thuis zijn.Ik durf te wedden dat je ook zin hebt om een vacantie naar srilanka te boeken. Goetjes aan iedereen van Gerard en Lily. Ons E Mail adres is: lilysigam@lycos.nl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Colombo

Sri Lanka

Recente Reisverslagen:

21 Maart 2008

weer thuis

17 Maart 2008

dag trip

12 Maart 2008

Rondreis laatste dag

05 Maart 2008

veilig geland

27 Februari 2008

Op naar de zon
Nadia

Actief sinds 14 Feb. 2008
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 17717

Voorgaande reizen:

12 September 2014 - 30 September 2014

Costa Rica

10 September 2012 - 28 September 2012

USA

10 September 2011 - 28 September 2011

Vietnam

04 Maart 2008 - 21 Maart 2008

Sri Lanka

Landen bezocht: