veilig geland - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Nadia & Gabriel - WaarBenJij.nu veilig geland - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Nadia & Gabriel - WaarBenJij.nu

veilig geland

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nadia

05 Maart 2008 | Sri Lanka, Colombo

heey mensen alles goed?
hier is het lekker warm we hebben een hele fijne reis gehad.
lily heeft contact gehad met mijn broer
en deze zei dat mijn vader niet meer kon lopen en alleen nog maar in bed lag
ze wonen nu niet meer in de bergen maar bij mijn broer thuis we gaan daar een dezer dagen kijken.
we wilde eigelijk morgen naar het schooltje van daantje gaan maar het is morgen een vrije schooldag dus gaan we even bij surin op de farm kijken.
we hebben vandaag onze eerste regenbui gehad
maar na 5 min was het weer droog en warm ook zijn we naar de zee geweest met 2 snorkels heen en met 1 snorkel weer terug idd de zee was wild
verder heerlijk gegeten en dadelijk weer eten dat word weer smullen

groetjes en tot snel,

Veel plezier daarr:D!

• 05 Maart 2008 - 17:30

Sandra Vlassak:

Hoi Nadia en Gabriel,
    Ik hoorde dat jullie aan zijn gekomen. Ieder 10 kg? En heb je de cadeautjes al gegeven aan de kinderen?
    Goetjes van Sandra.

Wat leuk dat er al foto's staan op deze site. Fijn om te zien dat alles goed met jullie gaat. Heel veel plezier en tot schrijfs.
    Gerke, Sandra, Esther en Toon

• 05 Maart 2008 - 18:40

Liesan:

Ha vakantiegangers.
    zo te zien hebben jullie al foto's kunnen uploaden bij Surien. Dan heeft ie toch we een moderne PC. Ziet er gezellig uit op het strandje.
    Ben benieuwd hoe je je vader aantreft, als hij niet meer kan lopen....
    Heb jij goed geslapen, Heb jij goed gegeten?
    Heel veel groetjes aan Surien en zijn familie en aan Gerard en Lily.
    Groetjezzzzzzz...
    Liesan en een xje van Levi

• 05 Maart 2008 - 20:48

Peter-paul:

kijk da ziet er al weer tropisch uit daar.mooie palmbomen en het zandstrand echt een mooi paradijs.uhh zou zo er weer naartoe willen. haha.maja.pas op voor vallende kokosnoten en zoek de schildpad.hha.wens je bio vader beterschap en veel plezier. we horen t weer en idd leuk da de foto,s erop staan ,dan maken we ook nog een beetje mee en vergroten we de foto thuis want dan hoeven wij nog alleen maar de zonnebril op te zetten groetjes pp

• 05 Maart 2008 - 21:23

Josee:

ikzit op de computer van p.p., dus dat gaat moeilijk, ik wens jullie een fijne vakantie, wat vervelend en erg van je vader,schrijf maar niet te veel prive dingen, want iedereen leest het, dat is niet nodig, je kunt vader laten faxen of bellen, het allerbeste, josee

• 06 Maart 2008 - 13:03

Mama/christine:

Hey jongens.
    Wordt emotioneel van jullie foto's en zeker ook t verhaal van gabriels vader.
    Jullie moeten dan ook zzeker daar langs gaan.Nou wacht ik met spanning af op de rest van jullie verhalen.En nadia,een knuffel voor de ouders van gabriel namens mij oke??en dan ook een knufffel voor jou en gabri.
    Heel veel liefs,Mama,Elvino,en je zusjes en broertje..Hou van jullie..

• 06 Maart 2008 - 21:33

Marijke En Gert:

hoi nadia en gabriel mooie fotos zeg!het is daar erg mooi zo tezien!hoe gaat het met jullie?we horen het wel ,vele groetjes gert en marij

• 07 Maart 2008 - 09:03

Madjesta(L):

Heej Nadia Ik heb je al lang niet meer gezien ik miss je echt heel erg Xx Maar Ik zie je natuurlijk nog wel en hopelijk is het heel leuk en vast en lekkerweer doeii doeii XxX(K) Madjesta :D

• 07 Maart 2008 - 17:43

Celino:

hee zus ales goed daar ik hoop het wel leuke fotoos ik hoop dat er nog meer op komen doei!!

• 07 Maart 2008 - 17:45

Zus/Schoonzus =D:

Hee sexy people!

Ben blij om te horen dat jullie veilig geland zijn, wilde jullie nog bellen van te voren, maar was weer is te laat =$

maarr het ziet er waarschijnlijk superr
    mooi uit!

Hoe is het geweest bij je Vader Gabje?

En eten jullie ook namensss mij =D!
    begin honger te krijgen namelijk! haha

Wacht op meer spannende verhaaltjes!

Heeeeleee dikke knuffel en kus!

ps. groetjes van Tante Carmen en Arun

xx. Nas

• 09 Maart 2008 - 19:08

Thore En Linda:

Heey, wat leuk om te lezen allemaal!! Super! Geniet ervan nog en heel weer terug in het koude natte kikkerlandje he?! Liefs ons.