Rondreis laatste dag - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Nadia & Gabriel - WaarBenJij.nu Rondreis laatste dag - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Nadia & Gabriel - WaarBenJij.nu

Rondreis laatste dag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nadia

12 Maart 2008 | Sri Lanka, Kandy

Hallo Allemaal,

Wat leuk om jullie berichtjes te lezen. Vanaf zaterdag zijn we aan het rondreizen gegaan en hebben we super mooie dingen gezien. Hieronder even een kort overzichtje.

Zaterdag zijn we naar de ouders van Gabriel geweest. Het gaat al een stuk beter met de vader van Gabriel dus dat is wel fijn. Het was heel leuk om de ouders te ontmoeten. Ook hebben we 2 broers ontmoet Wasante en Susante.

Nadat we bij de ouders zijn geweest zijn we doorgereisd naar een schildpaddenweeshuis. Dat was ook erg mooi om te zien. Veel schildpadden worden in het weeshuis geboren en groeien daar op dit in verband met mensen die graag schildpaddensoep eten haha. Ook zijn we nog weg geweest met een glasboot. Dat was echt super! we hebben hele mooie vissen gezien en op het einde zwom er een hele grote schildpad onder de boot door. Was zeker de moeite waard om een keertje te doen. S'avonds hebben we overnacht in een hotel aan de zee (Shanthi hotel). In een Cabana, dat is een strandhutje.

Zondag zijn we naar het Unawatuna beach gegaan. Dat is een van de mooiste stranden van Sri Lanka. We hebben daar gesnorkeld en schelpen gezocht. In de middag zijn we naar Cinnamon Eiland geweest. Dat is een eilandje dat ligt in een meer. Zoals je al kan raden maken ze daar kaneel. Dat was erg interessant.Aan het einde van de dag hebben we in Gall een fort bezocht dat de Nederlanders vroeger gebouwd hebben. Ook erg mooi. S' avonds hebben we weer geslapen in het Shanthi Hotel. Verder hebben we nog verschillende dingen gezien en gedaan, maar daar moet je maar een keertje foto' s voor komen kijken.

Nu zitten we in Kandy, dat is de culturele hoofdstad van Sri Lanka. We slapen vanavond bij Malik. Een erg fijn hotel, voor het eerst een fatsoenlijke douche kunnen nemen met warm water. Was ook wel nodig omdat het hier al bijna de hele dag ontzettend regend.

Morgen gaan we shoppen in Kandy, naar een olifantenweeshuis en ook Olifant rijden. Lijkt me werg gaaf.

We proberen sne; weer iets te laten horen. Heel veel groetjes van Ons xxx

• 13 Maart 2008 - 13:33

Rechtbankmaatje:

Heeyy,

Ik hoor het al, jullie zitten wel prima daar. Toch fijn om te horen dat alles wel meevalt met Gabriel zijn vader!

Echt leuk dat jullie schilpadden hebben gezien en dat jullie een goed hotel hebben. Hoop dat er wel normale toileten zijn daar! haha niet zoals in Tibet enzo! Ik wens jullie heeel veel plezier toe. En geniet ervan want als je terug komt moet je weer naar stage :-S hahaha
    Ik kom snel foto's kijken!

Groetjes Laura

• 13 Maart 2008 - 16:11

Christine(mama):

Hey lieverds,fijn dat jullie t zo naar je zin hebben,en goed weer een berichtje van jullie te zien.En waar blijven de foto,s???hahaha..Maakt niet uit hoor.Ennuh,gabriel,licht eens een olifant een pootje,,,moet jou wel lukken,haha..Heel veel liefs,en veel plezier met jullie verdere avontuur.Het is vast overbodig om te zeggen dat ik jullie mis,maar doe t toch,nanananana..
    1000 xjes,mama,en heel veel groetjes van de hele familie

• 13 Maart 2008 - 20:59

Josee:

beste familie, leuk om eindelijk weer een bericht te lezen en fijn dat het wat beter gaat met vadertje. wij hebben hier in Budel ook een beetje vakantie, het is erg rustig thuis. ik hoorde van PP dat het veel geregend had, niet zo mooi, de dagen vliegen voorbij, dus geniet nog maar even en tot ziens, groetjes van sandra, esther en levi en van onszelf natuurlijk, doe gerard de groeten van mij, houdoe, josee

• 15 Maart 2008 - 12:07

Sandra Vlassak:

hoe gaat het en bij ons gaat het goed
    ik ben blij als jullie er weer zijn
    en hoe was het om in dat hutje te
    slaapen
    groetjes van sandra

• 15 Maart 2008 - 13:50

Ha Gaab En Naad:

wat leuk dat jullie bij malik slapen! naad, probeer eens tuktuk te rijden,dat mag bij malick. is erg leuk!
    doe hem de groeten.. veel plezier nog groetjes jack liesan en levi

• 15 Maart 2008 - 18:16

Zus/Schoonzus =D:

Hallo lieve kinders!

Keiii cool om te horen dat jullie het zo leuk hebben! Ik ben jaloerrrssss!

maarrrr ik kom zeker foto's kijken..
    leuk avontuurtjee!
    Nog heeel veel plezier daar!

fijn om te horen dat alles ook goed gaat met je papa Gabje!

Dikste knuffel van de wereld!
    en hou 3 rondjes om de wereld van jullie!

kusje, Nasha

• 16 Maart 2008 - 10:01

Gerke:

Wat fijn dat jullie het zo naar je zin hebben. Sandra heeft een tekening gemaakt van een meisje op het strand. Ze lijkt erg op Nadia. Kan niet wachten om jullie verhalen te horen. Hier in Budel hebben we ook heel wat te vertellen.... Ik verklap nog niets maar het is leuk nieuws.
    Groeten,
    Gerke

• 16 Maart 2008 - 16:41

Iedereen:

Leuk om te lezen. Hier is het 35 graden en we zitten lekker op het terras aan een IJSKOUD pilsje. (maar niet heus, het is hier rotweer). Tot snel! Groeten Thore, Linda, Theijs, Carlijn en Peter-Paul.