nog 13 dagen - Reisverslag uit Budel, Nederland van Nadia & Gabriel - WaarBenJij.nu nog 13 dagen - Reisverslag uit Budel, Nederland van Nadia & Gabriel - WaarBenJij.nu

nog 13 dagen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nadia

20 Februari 2008 | Nederland, Budel

Hallo Iedereen,

Begonnen bij 31 en nu nog maar 13 dagen wachten voordat we in Sri Lanka zijn.
Vind het super spannend en heb er echt super zin in. Het volgende berichtje zal zijn als we zijn aangekomen in Colombo.

Tot Horens -xxx-
Nad en Gaab

  • 20 Februari 2008 - 15:30

    Madjesta:

    Heej nadia het zal wel leuk zijn in Sri Lanka, maar ik hoop ook dat jij en gabriel het samen leuk gaan vinden Maar Ik ga, Doei XxX Madjesta Ajoeb (L)

  • 21 Februari 2008 - 10:54

    Mama:

    Hey jongens.Ben heel blij voor jullie..Hoewel ik jullie zal missen,en eigenlijk vind dat ik mee moest om de koffers te dragen.Veel te zwaar voor jullie,haha...

    xxxxxxxxxxxjes,os moen

  • 22 Februari 2008 - 20:08

    Zus/Schoonzus =D:

    Hallooo lekkere kippetjes van me!

    Ik vind het GIGAMEGASUPERFANTASTISCH leuk voor jullie!! geniet ervan!!!!
    maar dat zal wel lukken denk ik!

    Niet te veel harten veroveren als jullie daar zijn, en af en toe wel een secondetje aan me denken hee !

    helee dikke knuffel!

    xx. Nas

  • 24 Februari 2008 - 10:09

    Daniëlle:

    Hee Nad en Gaab!
    Ik hoop dat jullie een supertijd hebben daar..maar weet zeker dat dat helemaal goed gaat komen! Geniet ervan in ieder geval en doe Surin de groeten he! Als jullie terug zijn ben ik heeeeeel benieuwd naar de foto's! Dikke kus! Daniëlle

  • 26 Februari 2008 - 18:05

    Sandra Vlassak:

    Hallo Nadia en Gaabriel,
    ik wens jullie veel plezier op jullie vakantie. Ik hoop dat jullie op een olifant mogen rijden. Fijn dat jullie eerst nog op mijn verjaardag komen.
    Groetjes van Sandra

  • 28 Februari 2008 - 13:24

    Madjestaa(L):

    Heej nadia alles goed ik ben benieuwd
    Of het leuk gaat woorden ik hoop van wel en ik denk van wel maarja ik stuur nog wel wat he :D Maare ik Peern :P De BALE(L)(K) xxx loveyou Madjesta(L)

  • 28 Februari 2008 - 13:26

    Jamilla:

    Heeee nadia en gabriel
    ik wens jullie veel plezien in Sri Lanka,
    het word vast een super vakantie,
    we zullen jullie natuuurlijk ook heel erg missen.

    x ik houd van jullie (ll)

  • 28 Februari 2008 - 13:29

    Madjestaaaaa :

    Heej nadia EN gabriel Alles goed ik had en Fautje En nau heb ik het goed hahah ik wil MEE :D:D Mjja dat kan helaas niet (L) doeiii (K) XxXx

  • 03 Maart 2008 - 16:50

    CelinoOOOoo:

    halo luek dat julie vandaag op vakanti gaan veel plezier en FUNlaters

  • 03 Maart 2008 - 16:52

    Celino:

    nbhbhgghgjgtggggggggggggg en geluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk en doeoeoeoeoeooeoeoeooeoeooeeoeeei

  • 07 Maart 2008 - 09:07

    MadjestaAJOEB:

    Heej Nadia Alles Okey Maar Het is Daar best wel Cool denk ik wand het is vast en lkkr weertje hahaha Ik heb je al lang niet meer gezien ik heb Maandag en dinsdag Vrij Dan ga ik zondag naar papa toe tot en met Dinsdag :P Mjja ik moet maar weer is gaan wand ik ben nu op school hahah Doeii Doeii xxxMadjesta:D
    En Nog en x Van Mij vriendin Denise :D

  • 20 Maart 2008 - 16:51

    Celino:

    juli zijn bijna terug

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Budel

Sri Lanka

Recente Reisverslagen:

21 Maart 2008

weer thuis

17 Maart 2008

dag trip

12 Maart 2008

Rondreis laatste dag

05 Maart 2008

veilig geland

27 Februari 2008

Op naar de zon
Nadia

Actief sinds 14 Feb. 2008
Verslag gelezen: 356
Totaal aantal bezoekers 17726

Voorgaande reizen:

12 September 2014 - 30 September 2014

Costa Rica

10 September 2012 - 28 September 2012

USA

10 September 2011 - 28 September 2011

Vietnam

04 Maart 2008 - 21 Maart 2008

Sri Lanka

Landen bezocht: