Buenos Tardes! - Reisverslag uit Tortuguero, Costa Rica van Nadia & Gabriel - WaarBenJij.nu Buenos Tardes! - Reisverslag uit Tortuguero, Costa Rica van Nadia & Gabriel - WaarBenJij.nu

Buenos Tardes!

Blijf op de hoogte en volg Nadia

15 September 2014 | Costa Rica, Tortuguero

Buenas tardes allen,

hier even een kleine update, na een lange vervelende vlucht, zijn we veilig geland op san jose national airport. Savonds aangekomen in ons hotel een hapje gegeten en meteen naar bed. Leuk hoteltje met hele vriendelijke mensen! Zaterdag in de ochtend een kennismaking met extra uitleg gehad van onze reisagent. Daarna de stad in om eens een kijkje te nemen. Heel apart om te zien want de stad ziet er uit als een typische amerikaanse. Overal Macdonalds, KFC, Taco Bell, Burgerking en pizzatentjes, maar dat wel tussen de bergen met getinte mensen. Smiddags naar bed gegaan om onze jetleg uit te slapen tot de volgende dag smorgens.

vanochtend, vroeg vertrokken naar Tortuguero.. Een plaatsje in the middle of the jungle waar dus ook geen wegen naartoe lopen, heerlijk in de boot gezeten. Het is hier werkelijk prachtig! Alles groen, het weer warm en vochtig en al wat spinnen, kaaimannen en leguaan gezien. Zometeen gaan we naar het strand om schildpadden te zien in het broedseizoen. Morgen weer een druk schema, maar daar de volgende keer meer over.

groetjes voor iedereen thuis!
Liefs, kusjes van ons

• 16 September 2014 - 21:41

Liesan:

Waaw lekker genieten dus... Veel plezier nog!

• 17 September 2014 - 09:57

Gerard.:

Take care in the jungel.
    Take care for the giant spiders in your bedroom.

Enjoy your holliday, we live only once.

Regards, from Budel.

• 18 September 2014 - 03:49