Vervolg New York - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Nadia & Gabriel - WaarBenJij.nu Vervolg New York - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Nadia & Gabriel - WaarBenJij.nu

Vervolg New York

Blijf op de hoogte en volg Nadia

19 September 2012 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Lieve Familie,

Het heeft even op zich laten wachten maar hier weer een kort berichtje van ons vanuit de USA. Even een kort vervolg vanuit New York. Na een paar dagen NY hebben we een 3 daagse bus tour gehad naar Washington, Philedelphia en de Niagara Falls.

Niagara Falls - Washington - Philedelphia
Niagara Falls:
Vanuit een pick up in Chinatown zijn we meteen doorgereden naar de Falls. Dit was een lange maar wel mooie busrit, veel gezien onderweg, leuke/grappige huisjes, Fabrieken en mooie natuur. In de avond laat aangekomen bij de Falls.. en compleet verrast met een geweldig uitzicht. De volgende dag terug geweest naar de Falls om ook overdag te genieten van deze mooie waterval met zijn spectaculaire uitzicht.
Washington/Philedelphia:
Helaas te kort de tijd gehad om op ons gemak de stad te verkennen maar ondanks dat wel het Witte huis, Statue of Liberty, Lincoln Memorial en een museum voor Space en Aircraft gezien. In Philedelphia ook een korte stop gemaakt en de Liberty Bell gezien. Wat we gezien hadden was zeker mooi!
Na deze trip terug voor nog 2 daagjes New York.

New York:
Hier nog lekker gewinkeld en gegeten. Verder nog naar een 9/11 Memorial geweest. Wat een treurige gebeurtenis. Het is ongeloofelijk dat dit na 11 jaar nog steeds zo leeft onder de mensen. Ik heb met een brok in mijn keel staan kijken naar de namen van alle slachtoffers. Een Amerikaanse vrouw tikte ontroerd Gabriel aan terwijl ze haar hand op een naam hield en vertelde dat dit haar vriendin was. Gelukkig konden we na het memorial ook weer lachen en genieten vanuit een spectaculair uitzicht over New York vanuit Rockafeller Center. We hebben de avond super afgesloten want op onze laatste avond in New York heeft Koen op Rockafeller Center Nicki ten huwelijk gevraagd waarna Nicki met een paar keer "Echt?! Echt?! Echt?!" gezegd te hebben natuurlijk "Ja" heeft gezegd!

Grand Canyon/Bryce Canyon/Zion
Gister hadden we vanuit NY een vermoeiende vlucht, met veel turbulentie en een vertraging van 1.5 uur onze vlucht naar Las Vegas. Zijn gelukkig wel goed aangekomen. Op het vliegveld meteen onze 15 persoons Chevy Busje opgehaald waarna onze echte roadtrip is begonnen met als startpunt de Grand Canyon. Gisteravond laat ( 23.30 uur) aangekomen in ons hotel dat ligt in een prachtige omgeving. Vandaag vroeg opgestaand op de Grand Canyon te bezoeken, dit is samen met Halong Bay in Vietnam tot nu toe toch echt wel het meest indrukwekkendste en mooitste stukje aarde dat ik gezien heb. We hebben verschillende uitkijkpunten gehad, mooie foto's gemaakt, heerlijk gepicknickt en geniet van al het moois dat te zien was. 's avonds terug in het hotel aangekomen onszelf heerlijk verwend met een paar biertjes en coctails aan het zwembad en de Hot tub.

Morgen vertrekken we weer vroeg naar Brice Canyon en Zion en rijden we 's-avonds door naar Las Vegas waar we dan de komende 4 dagen zullen doorbrengen. Na Las Vegas ga ik jullie weer op de hoogte houden, maar nu gaan we eerst lekker slapen.

Tot snel allemaal.
Heel veel liefs van ons!

PS: Jamilla, Madjesta en Celino ik mis jullie dus een extra dikke knuffel voor jullie en een dikke kus voor paps en mams!

• 19 September 2012 - 13:57

Jamilla:

Hey nad & gaab.

Wij missen julie ook heel erg, maar zo te zien hebben jullie het echt super leuk!!!!
    Ik zie jullie weer snel. xxxxxxxxxx love you, Jamilla & Danny

• 21 September 2012 - 13:28

G T S E:

Fijn om weer wat te lezen. Veel plezier en hier wordt door iedereen hardop nagedacht hoe PP terug komt. De spannende verhalen gaan budel alweer in.
    Groetjes van ons allemaal

• 24 September 2012 - 08:45

Nadia & Gabriel:

Ik ben ook benieuwd wat voor spannende verhalen jullie hebben haha gr pp

• 26 September 2012 - 13:12

Celino:

hee nad we wachten op je hierzooo,!

• 26 September 2012 - 13:15

Celino:

en natuurlijk missen we jou ook , Knuffel trug en ook voor gaab tuurlijk,!!! love yall